NAJK verwelkomt AgriPers als nieuwe communicatiepartner

Op vrijdag 15 april maakten de handtekeningen van de directeuren Piet Almeloo (NAJK) en Patrick Bramer (AgriPers) de samenwerking tussen beide partijen definitief. Mediabedrijf AgriPers is de nieuwe communicatiepartner van NAJK en zal in eerste instantie invulling geven aan de advertentieverkoop en de vormgeving van het ledenblad BNDR.

AgriPers is een groeiend mediabedrijf in het hart van de agrarische sector. Ze geven  onder andere Nieuwe Oogst, Varkens en Smartfarming.nl uit en nu kunnen ze daar ook het ‘merk’ NAJK aan toevoegen. Een mooie connectie met jong agrarisch Nederland!

Boeren van de Toekomst
‘Onze activiteiten ondersteunen boeren en tuinders in de transitie naar de agrarische wereld van morgen’, zo luidt de slogan van Agripers. Ze willen met hun communicatie naar eigen zeggen ‘de boeren van de toekomst naar de wereld van morgen brengen’. En dat past NAJK als belangenbehartiger van de Nederlandse jonge boeren en tuinders natuurlijk wel.

NAJK als merk neerzetten
Samen met AgriPers hoopt NAJK mooie dingen te bereiken voor de jongeren die zich verbonden voelen met de agrarische sector. De webinars met de landbouwwoordvoerders van de nieuwe coalitie en de nieuwe landbouwministers waren al een mooi voorproefje op de interactie tussen AgriPers en NAJK. Verdere invulling van de samenwerking zal worden bekeken op het moment dat het speelt. We kijken uit naar een prettige samenwerking met nog meer van zulke mooie uitingen!